you was a mistake

jag var dum nog att tro på att det skulle funka mellan oss trotts allt tjafs osv, men klarar inte av ditt nonchalanta barnungebeteende mer och att allt ska vara på dina villkor annars duger det inte. och du slutar svara mig när jag snackar med dig och surar för minsta lilla.. så när jag fick se detta så var det fan droppen hel seriöst.. det kommer inte bli något mellan dig och mig, för som sagt i ett förhållande med mig är det 50/50 som gäller kan inte bara vara på ens villkor och att så fort det inte passar så ska den ignorera en och vara nonchalant och sen komma tillbaka efter en timme typ och pussa en och tro att allt är som inget hade hänt...  mycket av mitt beslut är avgörande från olika små situationer från helgen som gjort mig lite ledsen osv, och ja tror du fattar precis vad jag menar med det.. om inte, ja då har jag inte mycket mer att säga dig om det. försökte iaf ge dig en sista ärlig chans att visa att jag hade fel men efter allt som hänt, men den tog du inte vara på så mycket som du sa du skulle göra, tyvärr..   vist finns många stunder jag uppskattat  och tyckte vart bra med dig men dom dåliga överväger tyvärr  i slutändan..+ att du hela tiden visa osäkerhet för avståndet mellanoss och sa hela tiden att du gilla att va singel, vilket gjort mig väldigt osäker på hur mycket du egenltigen tycker om mig egentligen. för sånt ska  inte spela någon roll enliget mig faktiskt om man verkligen gillar någon !

och nej  du behöver inte ens svara på detta för det kommer inte leda  till mer än att jag tar bort din kommenetar  för pallar inte tjafsa mer,, du är för enveten och tror  allt du säger är det rätta..
 
 nu har jag inget mer att säga om detta,  nu är det som det är bara  punkt slut
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0