underbar helg

ja så här har det det sätt ut sen i torsdags!

torsdag
hämtade amanda  vid  tågstation kl 4 typ och sen drog vi till systemet,sen hem och hade en lite  chillkväll med öl och cider framför någon film,

fredag
mysmorgon med frukost och  kolla  på lite serier och slappa   typ hela dagen, sen tacokväll.

lördag
 åkte och handla, sen åkte vi hem och gjorde hemagjort pizza och kolla på Avatar  och hade myskväll med godis, chips och dipp.

söndag
  lämmna  amnda  vid tåget kl 15:42, sen träffa jag min kompis kalle och drog och prova fiskelyckan efter  lite havsöring. men fick inget förutom genomfrusen kropp och händer...

  med korta ord har jag haft en helt jävla underbar helg med min mandy som jag  gav en sista chans att visa att hon verkligen menar det hon säger, och hon levde verkligen upp till min förvätningar, vilket gör mig asglad för jag gillar dig verkligen trotts allt skit som hänt  osv, och vill det ska funka melan dig och mig amanda, vill verkligen du ska veta det <3

  kom precis ur duchen  och nu ska jag kolla på martal kombat legacy. godnatt (y)

här är lite bilder från helgen
 
 
 
våran hemgjorda megapizza!
   amandas halva: skinka,banan,annanas,köttförs, min halva: skinka,bacon,köttfärs.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0