rensning i fisklistan och ett nytt litet monster

Ja idag har jag rensat bort lite av mina fiskar äntligen! stack till tropakvarieimport och lämna in min Polypterus senegalus, stora polypterus delhezi, redvwolf fish (vargtetra), minsta channa pulchran, och mina 3 sista redbelly piranahs och fick 650 kr för dessa och köpte mig en liten RTC = redtail catfish för 200kr på ca 5 -6 cm och lite småfisk som ska bli mat till mina channa guacha limbata. sen så kom en och köpte min lilla eldål och min öronål nyss, så det känns skönt att bli av med lite fisk så det blir mer plats för mina andra fiskar att växa på(y) och just det, en av mina små P.bass cichla ocellaris har gått bort redan.. jävligt känsliga så hoppas iaf att 2 st kommer överleva tills dom har nått sin safestorlek där dom är utom fara och inte så känsliga längre...

 mitt nya lilla monster
 
så här ser min fisklista ut nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0