lite akvarium/fisk uppdatering

ja som sagt fick ju hem 3 st små påfågelsabborrar( cichla ocellaris) i torsdags men en hade dött på resan och en råka hoppa ur karet igår men iaf så har jag en liten kvar och den som dog kommer jag få en ny för och så har jag beställt 2 -3 till på det så¨kommer ha minst 4-5 st  på torsdag eftermidag. sen har jag fixat om mitt gamla pirayakar på 128 liter och gjort om till min nya growup tank för mina små tigerfiskar (It) och mina små påfågelsabborrar, så nu har jag bara mina 3 små redbellys i mitt 60liters kar så länge tills jag ska lämna dom till tropakvarieimport eller sälja dom, för ingen ide att bara ha 3 st, det mår dom inte bra av ändå..

nya 128 liters growup

 
 
  min 4-6 cm
  cichla ocellaris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0