kvalitetstid med lillebror

har haft min lillebror hos mig ett par dagar nu och fått lite kvalitetstid med han, vilket jag vet han uppskattar väldigt mycket då han inte är med så mycket folk pga av hur han är som person, med sina handikap (ADHD)(autistiskt pådrag) vilket gör att inte så mycket folk orkar vara med han i långa perioder fast han är en underbar lugn kille när han verkligen lägger manken till, men som folk inte direkt ger han en chans till att visa oftast innan dom dömer han.. vilket är lite tråkigt men ändå att man kan förstå ibland själv vfr i vissa situationer.. men men iaf så har vi haft 3 riktigt bra dagar utan allt för mycket småtjafs osv (y) idag köpte min bror en ny fisk och en dödskalle *till akvarium) till mig som han brukar göra när han tycker jag vart en bra storebror haha lite gulligt ändå.. sen drog vi och kolla lite i stan och en snabbis till systemet för min brors skull, drog hem, gjorde lite god mat, kolla på outdoor channel (fiskekanal) och bara chilla och jag städa min lägenhet lite med inför helgen, och i morgon blir det tvätta göra lite ärenden i stan och sen fin besök resten av helgen, peace !
 
lillebror  och lilla storebror  som ni ser hahah
 
dinnertime
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0