helgen i skåne

ja kom nyss hem från en helvetes tillbakaresa där jag först fick vänta en timme i lund för tåget från Kristianstad var försenat så han inte med anslutningen till gbg... sen när så fick jag stå upp nästan hela resan förutom någon timme i slutet då jag hitta en ledig plats precis vid utgångarna på en sån där hård nerfällbar stol  men inte nog med att det knappt fanns någpon ´plats, så var något litet dampbarn som spaka på min packning osv, så sa till barnets mamman att  din unge står och sparkar på min saker.. så  ha koll på dina ungar tack ! som svar fick jag, ja dom är rastlösa  med ett litet flin...   liksom skulle det ge rätten att stå och sparka på min saker för det.. ahhh dagens mamor ibland alltså -.- och nej ungen var inte så litet att den inte fatta bättre, den var såppas gammal att fatta att det inte var något man gör till  100 % men men, ditt resan funka precis som den skulle, så det var iaf skönt. ja annars så har jag haft en sjukt mysig helg med Amanda och hennes familj, med grillning, följa med och shoppa lite i Nuvalund, äta ben N jerrys kulglass, åkt och kollat på där Amanda ska börja i högskola, ätit Skånepizza, smakat på drinkar, spelat frågespel, kollat film och bara haft det väldigt mysigt (y) mycket trevligt har det helt enkelt varit att fått träffa Amandas familj vara med henne <3
 
nu ska jag äta lite mat för har inte ätit sen frukost, sen blir det lite film, en kal öl. lite gött gött och sen sova. godnatt!

lite bilder från dittresan och helgen
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0