blir så trött !

ja idag har det mesta vart ett helvete, allt från folk som ifrågasätter om jag kan ta hand om mina djur/fiskar och hoppar på mig om att jag inte vet vad jag håller på med som om jag var dum i huvudet osv,  och en idiot som såg till att jag blev bannat från gruppen akvaristik på dayviews som jag till och med är moderator på, och sen hota han med att hacka min dator och se till att mitt internet blev segt som fan osv.. men nu är idioten polisanmäld och ip-bannad  från hela sidan och jag är tillbaka i gruppen som moderator som tur är , för har hand om mycket där, bl'a en tävling osv.. såna där människor undrar man verkligen vad dom har innanför pannbenet alltså, tragiska är dom iaf...

har handlat massa mat också som jag ska klara mig på fram till den 25e på så känns gött att ha det gjort.. dock knappt några pengar kvar till annat  som vanligt haha...


  idioten och min konversation på dv

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0