varför jag bloggar

svar
ja jag vet jag är 89a, kille och vet att min blogg inte är som alla andras bloggar, då jag har en liten annorlunda hobby bland annat. som sagt har inte min blogg för att få status, kommentarer eller något liknande, har den för jag gillar att skriva av mig ibland och vill dela med mig av min extremt tråkiga vardag och min lite udda hobby osv, och av den anledningen att det är kul att kolla tillbaka på allt och ha ett ställe med bilder osv, så skiter fullständigt om kommentarer eller om ni tycker jag är ful, konstig, osv för det enda jag är, är att vara mig själv, och det tänker jag fortsätta med! som sagt lever inte för att gör dig nöjd eller för att du ska älska mig ! vet att det finns ni som diggar mig precis för den jag är och tycker om min blogg med, vilket är jättekul och som jag såklart uppskattar (y)
 
men ni som bara måste skriva något elakt bara för att, var mogna nog att stå för vad ni tycker då isf, ist för att vara anonyma fega svaga människor.. för det är precis vad jag tycker om er. ger mer respekt till någon som iaf vågar stå för vad den tycker och tänker! ni andra är bara skiten jag skrappar av mina skor innan jag går in.peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0