underbar helg igen

ja mandybabe har varit hos mig denna helgen med. hon kom i torsdags och åkte igår eftermiddag och det har vart en jätte mysig helg med massa gosaker, film, lite shopping och mys, så har vart hur gött som helst, nu kommer vi inte kunna ses på över 2 veckor, vilket är tråkigt, men kan vara bra att hinna sakna någon ibland med så man uppskattar det mer när man väl ses igen. så försöker se det positiva i det hela men kommer sakna verkligen sakna henne.. du gör mig så glad och jag gillar dig verkligen ska du veta..det känns så jävla bra!
 
här är lite bilder från helgen

 våffelpannkaka
 
 amanda hitta ett linne eller vad det är som jag tyckte var hot as hell på henne !
 
helgens kylskåp
 
vi gjorde pizza denna gången med (y) amandas halva: skinka,kebab,annanas,advokado,bannan. min halva,skinka,bacon,kebab.
 
sen blev det skräckfilmskväll med  alomndy daimtårta som efterrättt  och chips,dip,godis och lite öl till filmen
 
 
  idag  händer det inget förutom att  jag ska förmodligen blogga lite om mina 2 nya stora fiskar som kom i fredags och lägga upp lite bilder på dom och på mitt nyfixade 375 literskar , sen blir det bara att slappa och kolla på film i soffan. peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0