my crib

ja idag har jag inte gjort så mycket mer en små plockat, städat undan i lägenheten och  lite i mina akvarium. sen så har jag så jävla tråkigt eftersom jag skriver detta men inte ens tycker att jag har något att skriva om  min dag egentligen. så kom jag på att jag kunde visa hur jag bor i min lilla 1a på 40kvm med min katt och alla mina monsterfiskar, eller ja iaf mitt rum, köket ser ju ut som ett helvete då jag bara har 2 stora akvarium där och inte ens ett bord, haha äter på mitt vardagsbord som en riktig ungkarl ;) dock lite gamla bilder men så här ser det ut förutom att det är ändrat på akvariefronten då. bilder på mitt kök kommer när jag fixat det snyggt, om det ens kommer hända i denna lägenheten, eller inte vet jag, beror på när jag hittar den perfekta 2 eller 3an för mitt framtida drömkar på 1500 liter som jag ska bygga, så vill helst bo på en bottenvåning så det blir lättast att flytta alla mina akvarium och så mina pumpar inte stör lika mycket som om man bor över någon(y) aja nog tjötat om det, this is my crib !



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0