grattis på 22års dagen lillebror

ja det äntligen fredag och idag fyller min lillebror 22, så blir att dra på lite fika och uppvakta han på hans dag(y) sen är jag väldigt glad för min lillebror ska träffa en tjej, vilket var sjukt längesen, så är verkligen glad för hans skull att han hittat någon han gillar osv, och som han ska åka till i morgon för att träffa för första gången, kan inte mer än säga att jag önskar dig all lycka min bror, glad att se dig lycklig!

vi har haft våra bråk och duster men du har alltid funnits där och ställt upp för mig och accepterat mig för den jag är, vilket jag uppskattar mer än du tror. trotts alla skämtnamn på min still osv, så vet jag iaf att, hur jag än ser ut så finns du där för mig och accepterar mig precis för den jag är. love you my little brother <3

det komiska är att min lillebror är både större och längre än mig haha, peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0