förrådsröj!

ja idag tog jag tag i mitt förbannat överfulla förråd som jag inte ens kunde komma in i och kasta en massa skit och fixa så man fick plats med lite mer om det skulle behövas, haha. sen har jag mest gått runt och småplockat lite överallt i lägenheten och försökt bli av med massa skit jag samlat på mig sen jag flytta till denna lägenheten.. ja är nämligen en sån person som har jävligt svårt att kasta saker.. för jag tänker att jag möjligtvis kan få användning för dom i framtiden osv så det bara hamnar på hög, men idag kasta jag fan allt, och det känns skönt att bli av med skiten då det mest bara tar plats.. så här blev det iaf.

före
 
Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0