bortkastad sistachans!

gav inte dig en sista chans för att du skulle kasta bort den igen och komma nu när du åkt hem och säga att avståndet inte funkar.. alltså min sista chans vara ett skämt och du har lekt klart med mig, du hade kanske inte allt jag ville ha i ett förhållande men jag ville iaf ge det en chans, men den chansen kasta du bort, och du har lekt klart med mig nu, vill inte veta av dig mer, vill inte ha dig i mitt liv mer, är glad att det inte blev mer än att vi träffades, har kastat bort min tid tillräckligt på bara det!...
alltså vi har bara träffats, inte vart tillsamman, och är glad över det nu när jag insätt hur oseriöst det egentligen var.. vill ha mer....

vet vad jag vill ha i ett förhållande, och du kunde då fan inte ge mig det! men någon där ute finns det för mig, hoppas bara inte den kastar bort sin chans så som du gjort... ångrar verkligen att jag gav dig en sista chans efter allt skit sen innan, borde ha fattat redan då hur du funkar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0