zombiemode kväll

Är helt jävla död, känner mig som en zombie fan! hur som helst kom min söta lillasyster mikaela (inte riktig) till mig för hon har varit hos sitt ex men idioten knarka framför henne fast hon sagt att hon hatar det typ tusen gånger,så hon ringde mig för att hon inte palla med han, så hon kom hit och ska stanna här ett tag ist (så vem ställer inte upp om storabrorsan) till hon hittar annan sovplats.! nu har vi precis ätit lite kebabtallrik och tänka kolla på american pie reunion och trycka chips och godis i massor, riktiga svullos är vi (y)
 
jag har vitt på mig för en gång skull, yeah baby yeah,haha !
 
lillsyrran (fast i dagens läge så har hon blont hår!)
 är vi inte lika som bär ? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0