segdag..

igår vakna jag med världens magknip och halsont, trodde fan jag skulle dö av hur mycket jag hostade och så ont det gjorde ! så jag köpte lite Aktivia sen drog jag och syrran ut och satte oss i solen med en filt och bomboxen, börja steka, och jag trycka i mig mina aktivia,yoghurt och magknippen sluta efter någon halvtimme bara, tyvärr la sig inte hostandet.. sega som fan låg vi där som 2 zombies och jag börja för första gången få lite färg på mina bleka kropp (ser man inte på bilderna tyvärr). ja sen ville en kompis komma och joina så jag drog upp och duscha och blev lite klippt av syrran, för hon tyckte att den som klippt mig innan hade klippt förjävligt, så hon rätta till allt så nu är det snyggt igen ! sen kom min kompis och vi drog ut och satte oss i gräset med några öl och chilla till go musik, då slutade hostandet så fort jag drack en klunk av min staropramen (y)

snart kommer emma och kevo och ska joina  mig och lillsyran, vad vi ska hitta på har jag ingen som helst aning om dock, men blir la något trevligt säkert , haha fast jag och syrran är som 2 döda färskingar!
 
 
 
 
 
sega muppsyskon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0