new stuff and chillday

Idag fick jag mina pengar så jag och lillsyrran (inte riktiga) drog in till stan och kollade lite i affärer. Hittade lite new stuff, bl.a en ny skitskön luvtröja, lite nya kallingar, sockor och ett par snygga attitude skor för bara 149 kr, som blev dagens kap! Senare drog vi till Mc donalds och käkade lite lunch, efter det gick jag till systemet och köpte lite dricka! Efter systemet drog vi Ö&B och införskaffade lite nya städ/hygienartiklar. När vi kom hem från stan så gick vi och köpte pizza/dricka, nu sitter vi och kollar på någon skitfilm...
 
luvtröjan, hm 199 :-
 

Skorna, din sko 149 :- utförsäljning.
 
kvällsmat,bubbelvatten och staropramen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0