Midsommar..

ja du vart fan ska jag börja, hm.. drog ner till stan för att möta upp min kompis Robin och sen möte vi på en till kompis till mig som hängde med hem till johan. när vi kom dit satt folk i soffan, lyssna på musik och drack det dom hade att dricka,. så jag gjorde samma, öppna min andra öl och joina dom. sen skulle jag och min kompis alexzander dra ut och grilla fast det regna lite, men det gick åt helvete så vi gav upp rätt snabbt, drog in och börja steka skiten istället, inte lika gött men bättre en inget iaf (y) ja sen kom det lite till random folk som jag inte kände, därefter kom spriten fram och nu börja folk bli rätt mäta och goa i hövet! nu börja snacket om att dra till krogen efter, dom flesta var på som fan på iden, så vi drog taxi till rockbaren, dock blev jag utkastad därifrån lite senare på kvällen/natten pga av att min kompis sa att jag skulle öppna någon jävla dör jag inte visste att det inte var okej att öppna, så vakten kom och kasta ut mig, så blev så jävla arg så jag drog hem, och sov.... var en fin midsommar med fina vänner, ja om man bortser från incidenten på krogen då, haha

kommer ett inlägg  med lite bilder från kvällen om dom inte ser allt för jävliga ut...
 
 
 
 ibland ser jag  för jävla snäll ut för mitt eget bästa.. haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0