godmorgon

har vänt pådygnet helt.. sitter uppe till kl kl 5 på morgonen för jag inte kan sova, och vaknar runt 1 och kan inte somna om igen, så inte speciellt bra med sömn får man ju fan inte heller, och det känns både fysiskt och psykiskt! så helt enkelt  har jag  allvarliga sömnproblem fan!

nu har jag iaf precis börjat tvätta så kommer bli gött med nytvättade sängkläder osv (y) annars händer det la inte så mycket idag förutom att försöka styra upp inför midsommar, och som det ser ut nu blir det parkhäng och grillkväll, så kommer bli nice !
 
btw hitta mina hemmanycklar igen som har varit borta ett par dagar,så känns ju skönt att kunna låsa dörren om sig sig igen.

sliten orakad kille..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0