sick man

idag känner jag mig inte helt 100 ! kallsvettas och har frossa, så idag blir det att vara hemma och ta det lugnt, så får vi se hur jag mår längre fram i eftermiddag, och mår jag bättre då så blir det antagligen att fota lite i slottsskogen eftersom det inte blev av igår pga bl'a att min kompis Daniel från halmstad kom förbi och lite vänner till och så drog vi och åt pizza. Sen blev det för dåligt väder för att sitta ute, så blev lite krök hos och chill hos mig ist (y)

Jag och Natta har gjort upp en deal om att hon ska lära mig fota med systemkamera och använda redigeringsprogrammet ps, och jag ska lära henne laga mat, haha kommer bli fint det, men nu ska vi äta frukost (y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0