onsdagen med korta ord

Börja dagen med ett tandläkarbesök som gick fint. Tror min tandläkarskräck börja minska lite,känns jävligt skönt ! På vägen hem kolla jag in myrornas och hitta ett par snygga svarta byxor som jag köpte för 80 kr(kommer upp bild inom kort). Sen drog jag hem, tvätta och senare på kvällen kom min kompis Viktor över som jag inte träffat på ett tag nu eftersom han vart i Värmland, så vi vi drog och handla lite mat för han var så jävla hungrig, och sj köpte jag färskpotatis,sidfläsk,hamburgare och knäckemackor. sen blev det en halvbra film och lite skitsnack på det, var fett chill (y)

dessutom är det slut på all snabbmat, godis, chips osv.. på veckodagarna, för nu jävlar ska jag fan lyckas bli fitt och få snygg kropp igen hade jag tänkte försöka med iaf haha

nu blev det ju inte direkt dagen med korta ord men vafan ibland har jag mer att skriva än jag tror.
 det är fullmåne ikväll med såg jag nu, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0