hemma igen till ett rent helvete

Kom hem för några timmar sen och det första jag ser när jag öppnar. dörren är att min djävul till kattfan har fått tag i en av mina stora påsar med fiskpellets som han har dragit ut över hela golvet i vardags/sovrummet och hallen, sen när jag kolla mot mitt pirayakar ser jag att en piraya låg på boten och sen 3 till som flöt omkring. vet inte vad som var orsaken till att dom dog men tror min katt kan ligga bakom det, eller mest troligt iaf. kom nästan en lite tår när jag såg det haha, så nu har jag bara 3 mördarmaskiner kvar. Så blev att dammsuga det första man gjorde när man kom hem och byta vatten helt i karet för det lukta förjävligt rent ut sagt!   sen såg jag att  mitt påfågeciklid/redtiger oscarspar har lagt ägg igen för 7 gången, så  får la se om dom lyckas  bättre denna gången med ynglena.

Min helg blev ju inte direkt som jag trodde den skulle bli, men hade kul iaf och träffa lite gött nytt folk i Trollhättan, och kom bort från göteborg ett tag iaf, vilket aldrig är fel (y) Nu blir det nog att sitta och chilla hela kvällen framför tv'n och datorn, so be social people.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0