Herkules Zoo med mera..

jag och natta var och checka in herkules zoo som jag förövrigt tycker har en bra service och man får alltid raka tydliga svar, och dom har allt för akvaristen, med allt från kar, sand, grus, rötter, växter osv, och ett fiskesortiment med allt från tetror till ett litet utbud av rov/monsterfiskar ibland, och ett litet sortiment av saltvattensfiskar + allt för katt och hund. mycket sevärd butik för akvaristen och katt och hundägaren.
köpte själv en sötvattensmuräna för ca 200 kr och en fengädda (Polypterus endlicher ) för 150 kr där, som jag tyckte var ett tiktigt kap. bild på dom kommer upp senare (y)

sen drog vi och dela på en kebab på Flintstone på backaplan, som förövrigt har den godaste kebaben i stan enligt mig,mycket värt ställe att prova för kebabälskaren, och deras pizzor är  väldigt goa med. sen drog vi till arken zoo och rusta och kolla lite och köpte lite stuffs som behövdes till hemmet (y)

 herkules butiken
 
lite av fisksortimentet
l

kebabtime
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0