Akvariumfix och bilder

Har rensat och gjort delvattenbyte på mitt 312, 540 och gjort om i hela mitt 60 liters growup-kar till mina små indonesian tigerfish och min lilla fire eel ! blev lite nya bilder på karen och några av mina monsterfiskar
 
mitt 312 liter
 
mitt 540 liter
 
mitt 60 liters growupkar
 
 påfågelciklid/ redtiger oscars

 
stor segelfens pleco

channa pulchra/ snakehead
 
 
 silver arowana

 
jaguarciklid

 
red wolffish

 
redbelly piranha
 
 
liten segelfens pleco

 
 den minsta av mina 2 små it/ indonesian tigerfisk
 
min stora it/ indonesian tigerfisk
 


blev en liten film på det nyagorda growupkaret, när jag matar mina små tigerfiskar, inte så underhållande kanske men man ser iaf  min största  av dom  in action.
http://www.youtube.com/watch?v=bCaj4BhPabk&list=HL1341154863&feature=mh_lolz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0