fredag och underbar känsla

 trött kille här! idag händer det inte så mycket förutom att jag ska rensa min 330 kars pump , ut och springa lite eller iaf ta en långpromenad i slottsskogen, för nu tänker jag fan börja röra på mig mig ist för att sitta i soffan framför datorn som någon jävla soffpotatis och inte göra ett skit ! nä nu ska jag fan börja ut och springa/powerwalk en gång per dag minst, sen blir det lite morgon träning på det. nu ska jag fan komma i form igen (y) och just det bara 6 dagar kvar till mitt älskade svarta monster till kattfan fyller 1 år !
  
underbar känsla !
 finns en vis tjej tjej jag saknar som fan just nu och som gör mig väldigt glad, du vet vem du är babe! du betyder för mig och är så glad att vi träffades och att jag vågade ge dig en sista ärlig chans, för det var det verkligen värt, trotts allt tjafs fram och tillbaka innan.. för du visar verkligen att det är mig du gillar och vill va med, inte massa andra, och inte bara än massa snack utan att visa styrkan bakom det, och att du gillar mig precis för den jag är och hur jag fungerar, det har jag saknat som fan och  det uppskattar jag mycket. vill verkligen lära känna dig mer och längtar tills jag får ha dig i min famn igen, gillar dig precis för den du är, du är saknad <3

 
gillar inte denna bilden så mycket för jag ser så jävla liten ut, men bjuder på den, so enjoy haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0