spontantripp till rådasjön

Ja som sagt så skulle jag ju inte gjort så mycket i går men blev ändrade planer för palla inte sitta hemma och uggla. så blev en liten spontantripp till Rådasjön med lillebror för att fiska och övernatta i tält eftersom det skulle bli så lite tid för fiske om man inte övernattade.. aja iaf så hade vi lite bättre fiskelycka denna gång. börja med att jag fick en fin Abborre på över ½kg och sen en brax på dryga kg , sen efter det fick min bror en till brax på runt ½ kg, sen börja det mörkna rätt fort eftersom vi kom ut såpas sent, så vi la os i tältet och sov och vaknade runt 5-6 för lite morgonfiske,, sammanlagt fick vi runt ett 20 tal små abborrar innan vi drog hem (y) och nu är jag äntligen hemma igen(y) 
 
Rådasjön in och utlopp

 min fina Abborre

min brax
 brors brax


fett dålig kvalle på bilden men ja vist är jag så hot när jag sover haha
 
morgonbild
 
stheeek i förmidagssolen
 
btw har inte haft något batteri på mobilen typ sen igår kväll, så har känt mig socialt handikappad, speciellt med Amanda som jag saknar som fan och bara vill ha tillbaka i Göteborg nu fan !! ja jag gillar verkligen den här tjejen , du är verkligen något speciellt för mig babe
 
nu ska jag dra och handla lite mat för har bara ätit 2 mackor typ sen igår kväll.. peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0