gott mos !

ja nu känner man sig som en helt ny man efter en lång dusch och ett mål mat (y) kvällen börjar närma sig och börjar bli rätt seg efter maten alltså.. så nu blir det att spela lite cs kanske och förbereda sig för tandläkaren i morgon kl 10, usch ser verkligen inte fram emot det kan jag säga, men ett måste tyvärr om man inte vill se ut som fan i käften ! aja saknar Amanda som fan just nu, vill bara ha henne här i min famn och säga vad jag känner för henne så hon verkligen förstår! för allt blir bara fel via sms, msn osv... du ska iaf veta att jag tycker om dig massa och tycker du är underbar, snäll, gullig , kärleksfull osv, längtar verkligen till måndag babe <3

panerad fisk och mitt specialmos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0