fredag

äntligen fredag ! idag har jag vart på möte och sen har jag varit och handlat in lite stuff som behövs till hemmet, bl'a nya bestick, tvätt och sköljmedel, pasta, lite snacks, popcorn (till Amanda när hon kommer), en parfym, lite annat smått och gott och så har jag varit på systemet och köpt cider till Amanda och 2 norrlands guld till ikväll . så nu ska jag fixa lite pasta carbonara och sen dra till havet och chillfiska lite och avnjuta 2 öl i det goa vädret med min lillebror. men skulle egentligen drat till rockbaren ikväll men vill vänta med det till amanda kommer, och lägga dom pengarna på en fin  kväll där med henne ist. men nu får nu ha en fin kväll , peace

  bara 2 dagar kvar, sen är du i min famn igen <3

 min  fett coola perfym haha
 
haha ser ungerfär ut så här idag,  im happy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0