dygnat och tandläkarbesök

   sliten trött  kille här !
ja som sagt var jag tvungen att dygna natten tills idag för min mobil är cp och stänger av sig hela tiden och om den gör det funkar inte mitt alarm, så då skulle jag mest troligt ha missat min tandläkartid igen och fått betala 800 kr eller vad det nu är men ska får betala, och det hade jag fan ingen lust med, så dygna ist. så min natt har varit lite cp, börja först med att blogga lite om mina fiskar jag har beställt som kommer i morgon, sen hoppa jag in i duschen vid 3 för jag inte kunde hålla mig vaken. efter en uppiggande dusch så laga jag lite fläskkarré, pommes och sås som jag satt och tryckte i mig runt 5 tiden medan jag kolla på lite fiskeklipp på youtube när dom fånga stora snakeheads och lite annat smått och gott (y) nu var det typ morgon och klockan börja närma sig 7, så dags att börja fixa sig för att dra till den sista tiden på dom tänderna jag nu lagat att bra tag. haha så nu har dom tagit bort min badass metalltand och satt ditt en riktig porslinskrona ist, känns skönt (y)

 nu ska jag  försöka sova en liten stund så man får lite energi  tillbaka, peace !
 
 dagens outfitt hahahaahahaha vara bara tvungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0