RiP knifefish and welcome to my new crawfish

när jag vakna i morse så flöt min clown knifefish(Chitala ornata) på ca 15cm runt på ytan och tog sina sista andetag.. har betet sig lite konstigt med samandet för den har haft fel på ryggen det senaste och inte haft någon aptit  alls, så det var la bara en tidsfråga innan det skulle hända.  haft den sen den var jätteliten och så, men snabbväxt  var den då inte kan jag säga, den skulle egentligen vart  minst dubbelt så stor vid detta laget. men men, funderar på att införskaffa mig en helt ny i veckan kanske, beror på vad min ekonomi säger om den saken..



ja det var dom tråkiga nyheterna och här kommer dom roliga!

ja nu har jag nått lite ovanligare i mitt 330L kar! en insjökräfta på runt 10 cm som jag  tänkte förska få upp till maxstorlek  (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0