bilderna från fiske & övernattingen i tält den 24´-25 juli

haha ja här kommer bilderna tillslut!

första dagen
börja med att vi drog lite drag efter båten,  välja ut ett bra ställa att sätta upp vårat tält på, sen efter vi satt upp tältet drog  vi ut och fiska lite igen innan mörkret börja falla på, sen blev det grilla och lyssna på mysik framför lägerälden och tillslut kryppa in i tältet för att sov eller ja så mycket sömn som man nu fick med det hårda underlaget eftersom vi inte hade med några liggunderlag..

 
 andra dagen
börja med att vi gick upp typ 5 på morgonen för att dra ut och fiska, blev lite kaffe och äggmacka i båten till frukost med, sen  efter många timmars fiskande utan resultat drog vi  mot våran lägerplats och drog ner tältet  och packa ner allt för vi skulle vara tillbaka med båten i land kl halv 9 för då började min lillebror jobba där.  men efter lite om och men  fick jag låna  en annan båt så jag och natta drog ut själva, fiskade och grilllade ännu än gång, blev ost och baconlindad korv med potatissalad. sen såg natta en stor snok som hon var tvungen att  ta bild på. men efter  jag druckit upp ölen som var kvar efter maten och vi pakat ihop alla saker i båten igen så drog vi ut till 28 mtersdjupet och testa fiskelyckan där, men inget resultat.. kanske inte så konstigt, för  i den jävla vämen brukar  det aldrig nappa  och  det gjorde det  inte heller  på hela fisketuren tyvärr, men fick än massa gött skratt, friskluft och en jävla solbränna + att jag  tog mitt första dopp i år när vi väl kom in till bryggan igen (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0