5 nya fiskar och mycket mer

har köpt en synodontis, 2 st jordätare (geophagus jurupari) och 2 st nya snakeheads (channa guacha limbata) på ca 10cm som ska vara rätt ovanliga sa den jag köpte dom av iaf.. så kul att ha någon lite mer sällsyntare channa i sitt kar (y)  sen så ska jag informera er om att mitt 10de försök på mina oscars yngel gick åt helvete denna gången med fast jag la över dom i en yngelkasse så klarar dom sig bara i en vecka knappt ...aja bättre lycka nästa gång kanske.

 äntligen min tiretrack ål  blivit lite mer aktiv sen jag la över den till mitt 540l kar för ett tag sen, så har äntligen fått några bilder på han/hon (y)

och just det, har köpte 2 nya växter med till mitt 330kar.
 
channa guacha limbata
 
 
jordätare( geophagus jurupari)
 
synodontis
 
 mina en vacka gamla oscarsyngel  som misslykades
 
tiretrack
 
 
och mina 2 nya växter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0