grattis! 1 år och olyckan är framme

ja idag fyller min älskade vän och katt 1år och har haft han sen han ploppade ut ur hans mamma (min gamla katt Shitty, rip!) i ett av mina skåp, så har ett väldigt starkt band till Chicko, som idag skrämde skiten ur mig! för i morse när jag vakna så kom han inte som vanligt när jag ropa efter han, han brukar alltid komma springandes och hoppa upp i sängen och kela sönder mitt ansikte! men inte denna morgonen, så jag börja bli lite orolig och sprang upp och börja leta efter han, och hitta han inte någonstans så blev lite så små irriterad (pga rädsla) , men sen börja jag verkligen bli rädd och fick panik, börja leta och springa runt som en dåre och skrek efter han ! och min bror som stannat över natten, kolla ut igenom mitt fönster och såg han inte först men sen kolla han lite längre bort där det stod 3 personen och kolla ner på gräsmattan, och där satt han livrädd för alla motorljud från gatan som var precis bredvid han, så sprang ut helt jävla nyvaken och såg ut som en zombie eller något och bara kasta mig över han och han krama mig med sina tassar runt min hals och jag kände hur jävla rädd han var och att han hade lite blod på hakan, som kom från ett litet litet skrapsår som han antagligen fick när han ramlat ner eller hoppat ner från mitt fönster(aldrig hänt förr) undernatten,/morgonen, bor inte så jävla högt (2 våningen) som tur är men han hade tur och landade rätt men fick sig nog en lite smäll, men han är en sån hårding, så nu ligger han och vilar som om inget har hänt efter massa uppmärksamhet, godis och lite mat(y)
 
lite bilder från han var liten och framåt
 
 
 
 
 
 
 
 
 ja här ser man lite av såret på min hårdings  haka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0